Скільки має коштувати ваш масаж

30 января 2017

Мистецтво ціноутворення починається з визначення цільового ринку - певної групи споживачів, на яку націлено пропозицію ваших послуг.

Фактори, що впливають на ціноутворення:
місцезнаходження
рівень доходу населення
умови надання послуг
досвід масажиста
матеріали

Місцезнаходження.
Якщо Ви перебуваєте в маленькому місті, з кількістю населення менше 100 тис., місце розташування не буде визначальним критерієм у виборі клієнта. Але якщо говорити про великі міста, розташування відіграє велику роль. На скільки б якісними і професійними не були ваші послуги, навряд чи клієнт буде готовий добиратися до вас через усе місто. Тому в рамках великого міста дуже важливо перебувати в центрі. Або розраховувати на клієнтів тільки з довколишніх районів.

Рівень доходу населення.
Ваша ціна повинна залежати від загального рівня доходу в рамках розташування. У великих містах, столиці вартість послуг завжди вища, ніж у містах і, тим більше, у містечках.
Також за кордоном послуги в рази дорожчі, ніж в Україні. Скажімо, у Нью-Йорку середня вартість 30-ти хвилинного масажу 60 $, тоді як у Львові 4-5 $.

Умови надання послуг.
Якщо це масаж у спа-центрі, то ціна відповідно вища, якщо ж масаж проходить в орендованому приміщенні у бізнес центрі, ціна нижча і, відповідно, послуги масажу на дому диктують найнижчі ціни, іноді навіть символічні.

Досвід масажиста.
Як правило, високо оцінюється робота фахівця з багаторічним досвідом, володінням різними масажними техніками та знанням анатомії і фізіології організму. Початківцям у цій сфері важко розраховувати на високий дохід через відсутність досвіду і впевненості. Але їхні доходи зростають з набутими знаннями і практикою.

Матеріали.
Простирадла (одноразові / не одноразові), якість масажної олії, наявність душової кабіни і т.д. Комфортні умови також впливають на вартість послуги.

Визначивши усі фактори вище, варто глянути на ціни конкурентів, встановити ціну на 5-10 % нижче і збільшення клієнтів не змусить себе чекати.

Записаться на курсы массажа